psalm 121 afrikaans

Ek hef my oë bergwaarts heen en staar die ure om tot my verlossing kom. 2 My help comes from the LORD the Maker of heaven and earth.


Thili Maumela Psalm 121 এর জনপ র য ভ ড ও আব ষ ক র কর ন Tiktok

Waarvandaan sal daar vir my hulp kom.

. Public Royalties DeclaredMusicPsalm 121Artist. No my strength comes from God who made heaven and earth and mountains. 3 Hy sal nie toelaat dat jy struikel nie.

This psalm fits well against the backdrop of a pilgrimage for it is concerned with the uncertainties one faces on such a journey. Ek kyk op na die berge. 3 Hy sal nie toelaat dat jy struikel nie.

Apr 24 2016 - Psalm 121 Gedig - Graad 7 Afrikaans wwwbesteducationcoza. PSALMS 1211 n Bedevaartslied. Ek kyk op na die berge.

1 I lift up my eyes to the mountains where does my help come from. 2 My hulp is van die HERE wat hemel en aarde gemaak het. Ek slaan my oë op na die berge.

PSALMS 121 My hulp kom van die Here 1 n Pelgrimslied. We give you 2 pages partial preview of Psalm 121 In Afrikaans music sheet that you can try for free. 2 My hulp kom van die Here wat hemel en aarde gemaak het.

Waar sal my hulp vandaan kom. Ek slaan my oë op na die berge. 2 My hulp is van die HERE wat hemel en aarde gemaak het.

Waar sal my hulp vandaan kom. 3 Hy kan jou voet nie laat wankel. Hy oor my lot bewoë is eindloos in vermoë 2.

It moves naturally from the need for help verses 1. 2 My hulp kom van die Here wat hemel en aarde gemaak het. Psalm 121 voorgelees uit die Afrikaans Ou Vertaling 1953 Hierdie bekende Bedevaartslied is n tydlose bron van inspirasie vir elke Christen wat soms nie weet waar mens se hulp vandaan.

Does my strength come from mountains. N Voorlesing van Psalm 121 Geneve 1551 uit die Psalms en Gesange bundel. A song of ascents.

3 He will not let your foot slip he. Waar sal my hulp vandaan kom. In order to continue read the entire music sheet of Psalm 121 In Afrikaans.

2 My hulp kom van die Here wat hemel en aarde gemaak het. 2 My hulp is van die Here wat hemel en aarde gemaak het. Waarvandaan sal daar vir my hulp kom.

Ek slaan my oë op na die berge. PSALMS 1212 My hulp is van die HERE wat hemel en aarde gemaak het. 121 1-2 I look up to the mountains.

Waarvandaan sal daar vir my hulp kom. My hulp is van die HEER alleen. Ek slaan my oë op na die berge.

3 Hy kan jou voet nie laat. 121 1 n Pelgrimslied. 3 Hy kan jou voet nie.

Apr 24 2016 - Psalm 121 Gedig - Graad 7 Afrikaans wwwbesteducationcoza. Waar sal my hulp vandaan kom. Hoofstuk 121 n Bedevaartslied.

As die Here ons nie gehelp het nie dit moet Israel bely 2 as die Here ons nie gehelp het toe mense ons aangeval het nie 3 dan het hulle ons lewendig verslind toe. PSALMS 121 Op pad. Waar sal my hulp vandaan kom.

121 1 n Pelgrimslied. Ek kyk op na die berge.


Facebook


Good Morning Message Psalms 121 Crossroads Ministries


Loop In Geloof Skoene Van God Mienie Psalm 121 Op Pad N Bedevaartslied Facebook


Pin On Afrikaans 2


Bible Reading Plan Legacy Christian Academy


Psalm 121 1 3 Psalm 121 Psalms Heaven On Earth


Psalms 121 1 N Bedevaartslied Ek Slaan My Oe Op Na Die Berge Waar Sal My Hulp Vandaan Kom Afrikaans 1933 1953 Afr53 Laai Die Bybeltoep Nou Af


Free Printables For Your War Room Lori J Tisdale


Psalm 121 5 6 Psalm 121 5 6 Niv The Lord Watches Over Flickr


Psalm 121 2 4 Christian Poetry By Deborah Ann


Psalm 121 Song The Keeper Old Version Youtube


Pin By Lize Grobler On Afrikaans Movie Posters Poster Movies


Psalm 121 God Jou Beskermer Slaap Nie Bybelskool


Psalm 121 Van Claude Goudimelet Al In De Stretta Bladmuziek Shop Kopen


19 Psalm 121 Yahweh Shall Keep Ur Going Out And Ur Coming In From This Time Forth And Forevermore Youtube


Psalm 121 1 2 Poster For Sale By Emmaems88 Redbubble


Psalm 121 Photos Pixels

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel